Σάββατο, 21 Απριλίου 2012

ΠΕΦΤΟΥΝ Τ’ ΑΣΤΕΡΙΑ ΒΡΟΧΗ...


Πέφτουν τ' αστέρια βροχή, 
στις χούφτες του Μάη τα βράδια,
σωπαίνει η νύχτα στο λίκνο της άνοιξης, 
σαν λέει η γιαγιά παραμύθια.

Κι ένα παιδί μοναχό,
 καβάλα στη ράχη του ονείρου, 
ξυπνά τους αγγέλους, ξυπνά το Θεό,
στην άδολη την προσευχή του:

Να γίνει ο κόσμος φωλιά,
 να 'ρθούνε λευκά περιστέρια, 
να ανάψει, Θεέ μου, φωτιά, 
να δώσουμε κύκλο τα χέρια...

Λουλούδι θα πει «Σ' αγαπώ»,
αστέρι θα πει «Σε γυρεύω»,
  ο ήλιος που δύει θα πει «νοσταλγώ»
και σαν ανατέλλει «πιστεύω».

Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου, 
στη γλώσσα της φύσης Σου μιλά.

Καράβι η καρδιά που γυρνά,
να βρει ένα λιμάνι αγάπη, 
πουλί είν' η σκέψη που απλώνει φτερά
ελεύθερη στα ουράνια πλάτη.

Κι εγώ ένα αστέρι μικρό 
π' ανάβει απ' τον άπειρο ήλιο, 
ας γίνει η ψυχή μου Χριστέ στο ζητώ, 
δικό Σου αιώνιο βασίλειο.

Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου,
στη γλώσσα της φύσης Σου μιλά.

Λουλούδι θα πει «Σ' αγαπώ»,
αστέρι θα πει «Σε γυρεύω»,
  ο ήλιος που δύει θα πει «νοσταλγώ»
και σαν ανατέλλει «πιστεύω».

Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου,
 στη γλώσσα της φύσης Σου μιλά.

3 σχόλια:

  1. Το αστεράκι (βίντεο) ήταν αυτό!!!
    Απίθανο βίντεο, μουσική, εικόνες...

    Τέλειο!!!!
    (με λίγα λόγια... το παίρνω!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απ' ότι βλέπω... και σεις δεν δυσκολεύεστε στα τραγούδια!!! (απάντηση στην προηγούμενη ανάρτησή σας!!!)

    Και τι τραγούδια!!!
    Άφωνος!!!

    Τι ήταν αυτό; Τι θησαυρός!!!!

    Ήδη είναι στην Δ' τάξη μου, στο μπλογκ!!!!

    Τέλειο!!!!

    Ευχαριστώ πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εμάς μας άρεσε πολύ αυτό το τραγούδι, οι στίχοι, η μουσική, οι εικόνες! Έπιασε... τόπο φίλοι μας και χαιρόμαστε πολύ γι' αυτό!
    Αντώνης-Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό στους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, φροντίζοντας ώστε να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!